Labod
V skupini otrok iz skupine Zajci smo se lotili poglobljeno teme - družabne igre. Izdelali smo čisto svoj Človek, ne jezi se. Otroci so bili aktivno vključeni v cel proces- od izdelave figur, igralnega polja in pri pogovoru o samih pravilih. Vzgojiteljici sva ugotovili, da nekateri otroci poznajo veliko družabnih iger, nekateri malo manj. Dnevno so se otroci igrali Dobble, domine, spomin... Lotili smo se tudi štafetnih iger- prenašanje moke z žlico in nošenje žogice z žlico. Zbijanje kegljev je privabilo na hodnik tudi sosedove otroke in tako sploh ni bilo čutiti slabega vremena, saj so pri igri vztrajali, dokler nisva posegli vmes, saj je prišel čas kosila.
Zavedati se moramo, kaj vse nam prinaša igranje iger s pravili. Z njimi krepimo kognitivni razvoj, saj razvijamo logično razmišljanje, spomin in koncentracijo. Ob igranju le teh se razvijajo socialne veščine, boljše komunikacijske sposobnosti ter skozi igro rešujejo probleme, se učijo potrpežljivosti in športnega prenašanja poraza. Otrok pridobiva tudi strpnost, empatijo in se pri igranju le teh zabava in sprosti. Pri igri, kjer so otroci z zavezanimi očmi sledili črti s pomočjo prijatelja, se je krepilo zaupanje med vrstniki in veselje je bilo gledati otroke, ko so na koncu ugotovili, da lahko pot prehodijo ob prijatelju, če mu nudi oporo.
Vsekakor, lahko trdimo, da so otroci v tem sklopu neizmerno uživali, hkrati pa sva se tudi vzgojiteljici ob njih zavedali, kako lahko odrastli vplivamo na otrokov razvoj.
Alenka Jeglič